Säljes: DJI Mavic Air Flymore Combo Arctic White

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Satoki, 22 dec 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Satoki

    Satoki Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2011
    Inlägg:
    281
    Mottagna gillanden:
    94
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 7 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro
    Det kanske är konstigt att lägga upp detta just här, men jag har sett ett visst intresse tidigare och gör ett försök :P

    Den stora drömmen att få äga och flyga drönare besannades 2019-06-20. Det som dock fram till denna dag hindrat mig, och legat och gnagt i huvudet besannades också; jag har fan för lite tid/ork för att flyga.

    Jag slänger därför ut denna sparsamt använda drönare (5-6 flygningar totalt, utan några missöden) till försäljning:

    Det som ingår (totalt inköpsvärde om ca 11 000kr):

    DJI Mavic Air Flymore Combo Arctic White (inköpspris 9490): och allt som ingick i lådan (självklart med kvitto!).
    Webhallen.com

    SanDisk Extreme 64GB / microSDXC / Class 10 / UHS-1 / (inköpspris 229kr)
    Webhallen.com

    Ihopfällbar landningsbana (av tyg (nylon?)) (inköpspris 299kr)

    Sedan köpte jag DJI Care Refresh Service Agreement samma dag som jag köpte drönaren (vill man veta vad försäkringen täcker så kan man läsa på DJIs sida :) ) (inköpspris 1108kr) Gäller i 12 månader fr.o.m. 2019-06-20.
    DJI Care Refresh - supported aircraft, scenarios, service process, FAQ and terms of service

    Det är mycket pengar som lagts på denna, jag känner därför att jag inte kan gå lägre än 8 000kr som blir startbud.

    Jag är tyvärr inte intresserad av några byten. Pengarna ska investeras i nästa onödiga nya hobby :)

    //Satoki
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.