Intressant, laddade ned den nu, v1.2.9 - du kan se versionsnumret i "hantera program") och den startar utan force close. Kanske gjorde ändringen på "heapsize" nytta
(Jag testade på twk-005). Prova gärna och se om det löser problemet. Det kan också räcka att ominstallera appen om den fått ett "bryt" av någon anledning.
EDIT: wifi-nätet jag satt på när jag testade var firewallat och jag kunde inte spela upp radio, utan såg bara att appen inte krascahde. När jag kom hem och testade så fick jag också FC direkt vid uppstart av appen. Jag upptäckte att om jag stänger av wifi, startar sr-appen (då kraschar den inte), går till home-screen och settings o slår på wifi igen så funkar appen faktiskt sedan. Den är alltså igång i bakgrunden hela tiden. Såhär ska det givetvis inte vara, men åtminstone en workaround om man vill använda den istället för webradion tills vidare.
deBug: Återigen en av mina longshots: Skulle du vilja testa motsvarande för din VPN-app? Alltså starta utan wifi, och slå på wifin i efterhand (om den inte FCar direkt). Skulle det funka så har vi kanske hittat ett lite större problem, men som samtidigt skulle lösa många saker på en gång när man fixar det.
Last edited: 23 december 2011