Nej, själva dockan ligger ju bara på en hundring med rabattkoden kom dock på att jag inte hade någon användning för en docka, sekunden innan jag skulle skicka ordern xD Sent from my Desire HD using Tapatalk
Inte jag heller egentligen, men skönt att bara slänga in den i dockan på nätterna då den ska laddas.. Lat? japp
Hehe jovars, men jag använder telefonen som fjärris till datorn strax innan jag däckar, så dockan hade bara blivit otymplig kan tänka mig att om man jobbar på kontor eller sitter mycket vid datorn att de hade vart soft dock Sent from my Desire HD using Tapatalk
Precis, tänker köpa 2st så man kan ha den ståendes i en docka när man är vid datorn eller sängen, tycker inte om att den ligger och slänger runt överallt
Saxat från Expansys . Med den tillhörande microUSB-kabel synkroniserar du din enhet med din dator. Man fick ingen extra med så är den vanliga som orginalsladden man får använda
Jag vet inte var du saxade (eller om dom har ändrat) men nu står det : "Keep the HTC Desire HD secure on a desk at an ideal viewing angle with a USB desktop cradle. Synchronise and charge the device from a host PC or laptop USB port using Desire HD's original microUSB cable." Edit: Nu ser jag att det står så på den svenska sidan..det är nog en felöversättning...