Det var det jag trodde med, har hur många USB-kablar som helst, men insåg igår att jag inte hade någon microUSB-kabel såklart
Beställd med lite godis till telefonen från Expansys idag. Synd bara att alla tillbehör kommer innan telefonen
En sådan sladd kostar ca 80kr i butik, så då hade dockan höjts i pris med ca 80kr, hade inte låtit lika billigt då va?
Fick mina idag rätt omständigt att DHL ska komma till dörren med det då man inte är hemma på dagarna :/ men tur i oturen att man vart sjuk idag.. aja dom passar perfekt
Nu har jag fått min och det var inga konstigheter men den (expansys docka)...enda negativa är väl att det står EXPANSYS på den..men det visste jag ju. För övrigt ser den bra ut och telefonen sitter stabilt. Men är det någon som vet om batteriet tar skada av att sitta i hela tiden? Edit: Något annat som är negativt men som jag visste om från början är ju att man inte kan lyssna på musik med med hörlurarna (med sladd) när den sitter i dockan..
Ja är man händig så kan det väl gå. Men jag vet ju inte hur den ser ut på insidan...men det mesta är väl möjligt
okej! bilden ser ju rätt bra ut ändå, jag väntar på att min dhd ska dyka upp och under tiden kollar jag runt här o samlar intryck. finns det någonstans där man kan kolla in bilder tagna med dhd n?