Låter som en extremt kort garanti. 5 år är väl mer normalt, sen 10 år om man köper ett lite värre. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Och. Jag kör 1.72.405, gjort det sen dagarna runt jul, och har fortfarande inget problem. Undrar om det bara är en tidsfråga.. :/ Sent from my Desire HD using Tapatalk
Samma här Igår tyckte luren att sd-kortet var bortmonterat. Helt dött, inte ens datorn känner igen. Köpt via Halebop, någon som har kontaktat Halebop i detta ärende? Hur ställer de sig till det? Har beställt ett nytt minneskort, men har ju ingen lust att lägga ut pengar om de ska bli förstörda hela tiden..
Hände samma för mig men har lämnat in det till the phone house och dom skulle skicka det vidare till htc så skulle dom kolla på det :/
Hör du av dig när de vet vad problemet är? Börjar oroa mig över att det är programvara som förstör kortet, eller möjligtvis själva mobilen som bränner det.
Hände mig också förra veckan runt onsdag. Gick till Telia där jag köpte telefonen och dem skulle skicka in kortet till Anovo och han sa att jag antagligen bara kommer få ett nytt skickat till mig. Skumt att dessa samsung sdkort verkar totalcrasha :s
Även mitt brakade ihop för ett par dagar sedan. Tog upp telefonen för att se om jag fått något sms. Det stod att kortet var avmonterat eller något liknande. Verkar helt förstört.
Har köpt och monterat nytt minneskort idag. Kommer det här kortet att hålla?' Finns det något jag kan göra för att det inte ska braka ihop igen?
kan du omformatera sd-kortet i datorn ? vilket märke märken på sd-korten ? vilka sd-kort märke är bäst ?
Nej det var helt dött... på dom man fick med från början var det samsung på senare varianter är det sandisk, vilket som är bäst ja du...
Jaha, nu har mitt andra kort dött också.. Har hållt i ca 2 månader men precis nu när jag gick in i market och sökte efter nån app så dog det direkt. Vilken jävla skit!
Kingston är ju väl omtalat fast det som känns relevant är ju vilken class det har (står på kortet inom en liten cirkel). 2 är ju det lägsta och högre än 6 är onödigt. SÅ! Köp ett class 4 eller 6. Snabb filöverföring och inte vansinnigt dyrt.
Låt det sitta i telefonen och mounta genom usb. Mycket ryckande in och ur "sin plats" gör att kortet slits fortare. Se till att sköta det där med "säker borttagning av maskinvara" innan du rycker USB'n ur telefonen. Har märkt att det kan ställa till problem ibland.
Tja, kolla under inställningar, mount och unmunt. vad händer när du kopplar upp mot datorn och väljer sd minnet. Testat att plocka hem något program som forcerar mount osv.. Sent from my amazing groggpinne using Tapatalk
Jaha. Går ej att välja varken mount eller unmount. Går ej att välja sd minnet när man kopplar in i dator.