Hopp, då dog mitt kort med.. Dagen innan hade jag och en polare snackat om att korten kunde gå sönder. Jag sa att ett kort knappast blir utslitet, dagen efter kommer karman som ett brev på posten. Tog kontakt med HTC och fick faktiskt ett ganska dåligt mottagande. "Hej David Edlund, Vi har 1 års garanti på accessoarer. Jag kan skicka en eskalation, vilket innebär skicka en begäran om ett nytt SD-kort för dig men det finns en risk att de kommer neka det om de anser att det inte gäller under garantin, detta är deras beslut, inte mitt. Men det skadar ju inte att skicka en förfrågan. " Förklarade lite argare för en andra gång min felsökning och sa att det går under garantin. Får se vad som händer, men plockar ut ett nytt kort på jobbet tillsvidare.
Hej hej, weard! Jag fick supermottagande av HTC supporten och de förklarade att det var ngt fel på Samsungkorten och jag fick ett nytt på posten från England... Föreslår att du ligger på! /P
Tycker inte det var ett supermottagande... Du fick ett nytt dåligt 8GB kort från samsung... Skulle det varit ett supermottagande skulle de hjälpt dig återhämta all data på kortet.. Detta har hänt mig också, och jag förlora 3 månader av bilder.. fick endast ett nytt samsungkort vilket jag aldrig kommer använda. Är det någon som lyckats återskapa data från era trasiga minneskort??
Nej, helt kört dom kommer inte betala recovery på ditt kort garatin gäller inte datan på kortet utan bara kortet i sig.