skrev in adressen o kom till sidan..letade o letade efter spelet..men hittade bara en massa annat.. vad gör jag för fel ? mvh en smått förvirrad man
Doodle Jump är ett betal-program, därför kan du inte hitta det på Market just nu. Om du inte har ett utländskt SIM-kort som finns att köpa på Droidstuff.se Har du ett utländskt SIM-kort eller rootat och har Market Enabler, gör så här: 1. Gå in på Market i din telefon, sök på Barcode Scanner. 2. Hitta den som skapats av ZXing Team och installera. 3. Öppna Barcode Scanner och "skanna" av QR-koden på någon av hemsidorna som är länkade. Den ser ut så här: 4. Du länkas nu till Doodle Jumps sida på Market, där man senare kan installera spelet.
Tusen tack du underbara människa!!! ska kolla in det där med simkort.. har läst nåt om roota men vet ej vad det innebär
Fattar inte.. Hur får jag tar på spelet? Hade det på min förra mobil och skulle gääärna ha det igen. Hjälp, någon?
Det utländska simkortet stoppar du bara i när du vill köpa apps, du måste (bör) ha wifi när du hämtar apparna för det lär inte gå att surfa mobilt via detta kort då den operatören inte finns i Sverige och då blir taxan därefter, sedan när du har köpt/hämtat appen så byter du tillbaka till ditt tele2-sim.
Tilläggas bör även att betalningen sker via Google Checkout, om jag inte missminner mig är det också det enda sättet.
Ok återigen Tusen o Tusen tack.. Har mött så mycket med Troll i alla olika forum men ni är Kungar/Drottningar
Jag köpte det här spelet för ett tag sen och uppdaterade till senaste versionen. Men den verkar sakna jetpacks och propellerkepsar, och har studsmattor istället. Tycker den förra versionen var roligare. Eller kan man ställa in så man får jetpacks osv i den nya också?