Avslutad: Dual SIM: LG V20 4/64GB samt S7 Edge 4/64GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av kissidor, 7 maj 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 226
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    Jag har åtminstone en telefon för mycket och kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag ska släppa, så jag lägger upp båda så får vi se vad som händer. Läs gärna igenom texten ordentligt, jag har försökt få med det mesta i informationsväg :).

    Upphämtning kan ordnas på norra sidan av Sthlm vardagar dagtid. Skicka går också bra, se omdömen på min profil.

    Se bilder, jag vet inte vilken ordning de kommer i men jag tror nog ni kan se vilken telefon som är vilken :)

    LG V20, Titan grey, 4GB RAM 64GB ROM
    Kartong med allt som fanns med från början, samt laddningsadapter
    Köpt: Här på forumet i slutet av mars av @Jensa76@Jensa76 , som jag tror i sin tur köpt den av @Menno@Menno , och ursprungligen importerad från USA (tror jag) så kvitto finns ej
    Skador/märken: Det finns ett halvcirkelformat märke på baksidan runt fingeravtrycksläsaren, inte direkt en repa utan mer som ett blankslitet spår eller nåt, det finns med på en av bilderna. (Ny oanvänd baklucka följer med, se under tillbehör.) Inget annat vad jag kan se.
    Tillbehör: Batterikit med laddningsdosa och extra batteri så man alltid kan ha ett fulladdat på lut. Ny baklucka (dock med Verizon-loggan eftersom det var det enda som gick att få tag i). Mattsvart Nillkinskal slimmat och med bra grepp, syns på en av bilderna
    LTE-kompatibilitet: Samtliga svenska LTE-band
    Pris: 4000 kr
    Övrigt: Svenska finns ej som språkval vid uppstart, och jag fick tips om att använda en app som jag glömt vad den hette men det finns iaf. Dock återställde jag från en annan telefon och då kom svenska in som systemspråk automatiskt.

    SÅLD! Samsung Galaxy S7 Edge Duos, Coral Blue, 4GB RAM 64GB ROM (ja det stämmer, 64GB)
    Kartong med allt som fanns med från början, samt laddaradapter till svenskt eluttag
    Köpt: På E-bay uk 3/4 2017. En skärmdump som visar att jag köpt den och inte snott den kan jag visa upp, men inte ett egentligt kvitto
    Skador/märken: Ingenting vad jag kan se - skal och skärmskydd har varit på sen dag 1.
    Tillbehör: Ringke slim skal, matt guld (skäms lite :o), syns på en av bilderna. 1 Zagg HD Dry skärmskydd sitter på, ett oanvänt medföljer.
    LTE-kompatibilitet: Samtliga svenska LTE-band
    Pris: 4000 kr
    Övrigt: Modellen är ursprungligen tillverkad för Taiwan, men jag har flashat in nordisk programvara NEE så den får denna som OTA samt fungerar med Samsung Pay, inga konstigheter. Och nej, detta triggar INTE Knox.
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 8 maj 2017
  2. marmil85

    marmil85 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 nov 2015
    Inlägg:
    123
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Jag kan köpa s7 även idag. Bor i Järfälla och kan träffa idag nån stans om du vill snabbt och smidigt affär![emoji16][emoji16]
     
  3. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 226
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    S7 edgen finns i Knivsta just nu och orkar/hinner inte åka nånstans ikväll - men Järfälla är verkligen perfekt för det är där jag jobbar :). Du kan väl PM:a? Om det fortfarande kommer att vara av intresse imorgon dvs :D
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.