Säljes: Dualtron Mini - Endast 8 mil på hjulen

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Bobby, 10 mar 2022.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Bobby

    Bobby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Hej, säljer min Dualtron Mini pga förändrad livssituation. De som kan scootrar vet att Dualtron är scootrarnas lamborghini. Kvalité rakt igenom. Aldrig något strul och den fungerar som när jag tog ut den ur kartongen. Väl notera att scootern endast har 8(!!) mil på hjulen. Vidare så noterar ni insatta att styret är bytt till samma styre som t ex Dualtron Thunder. Allt för att få till smidigheten att ställa in scootern i skåpet på jobbet. Har varit galet nöjd med scootern och det blir med all säkerhet en Dualtron till i framtiden när situationen för mig är en annan. Medföljer kvitto, fjärr för kontroll av LED-ljusen och laddare.

    Lite information om scootern; Dualtron Mini är ingången till de högkvalitativa och kraftfulla Dualtron el-scootrarna. Dualtron Mini är storleksmässigt en väldigt portabel och elegant el-scooter med en vikt på 22 kg. Underskatta dock inte Dualtron Minis kraft på grund av den portabla designen och kom ihåg att detta är en Dualtron elsparkcykel som beskrivs. Med en kraftfull motor som kan leverera en effekt upp till 1450W och ett 52V & 17.5 AH LG batteri som kan leverera en räckvidd upp till 55 km blir de rätt uppenbart att portabilitet inte är det ända som Dualtron Mini kan leverera. Notera också 8.5 tums däcken, det dedikerade fotstödet och det fyrdubbla stötdämparssytemet som tillsammans gör att du kör både säkrare och mer komfortabelt än någonsin. Detta är en komplett elsparkcykel sett till sin storlek och förtjänar därför att vara med i familjen av högkvalitativa och kraftfulla el-scootrar från Dualtron.


    Pris: 10,000. Vid snabb affär så kan jag sänka priset något. Förbehåller mig rätten till att sälja till vem jag vill. Scootern finns i Norrköping men kan mötas upp inom en radie av 1 timma runt stan. Endast Swish!
     

    Bifogade filer:

    • 1.jpg
      1.jpg
      Filstorlek:
      709,3 KB
      Visningar:
      71
    • 3.jpg
      3.jpg
      Filstorlek:
      924,2 KB
      Visningar:
      71
    • 2.jpg
      2.jpg
      Filstorlek:
      611,6 KB
      Visningar:
      71
    • 4.jpg
      4.jpg
      Filstorlek:
      465 KB
      Visningar:
      70
  2. ruf0ns

    ruf0ns Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 okt 2010
    Inlägg:
    1 085
    Mottagna gillanden:
    1 218
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro
    Pris skrivet i sten? Bor i Linköping!
     
  3. Bobby

    Bobby Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 nov 2009
    Inlägg:
    565
    Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Nej det är det inte. Vad hade du tänkt? Fint att du bor såpass nära med tanke på bränslepriserna just nu kan vi komma överens så möts jag gärna mellan städerna så slipper någon av oss åka hela vägen
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.