Dubbelljud Blåtand

Diskussion i 'Frågor, support och diskussion' startad av JonkarAnton, 30 sept 2020.

  1. JonkarAnton

    JonkarAnton Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 sept 2020
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0
    Tjena! Mitt första inlägg här på sidan så hacka inte på mig om jag valt att posta i fel ämne.. Mod får flytta på det isf.

    Men jag märkte nån gång under 2019 tror de var på vårkanten när Samsung lanserade sina första telefoner med Bluetooth 5.0 att det fanns en funktion som kallades dubbel ljud. Vilket lät mig att spela musik till två Bluetooth enheter från en o samma telefon. Det funkade ganska bra och man aktiverade funktionen under Bluetooth - Avancerat - Dubbelljud. MEN, där finns det inte kvar men själva funktionen finns kvar i min S10. Jag connectade 2st Bluetooth enheter och det kom upp som en tips ruta där jag blev tipsad om att prova detta dubbelljud och det funkade, 1 gång och aldrig mer. Jag har googlat och sökt i telefonen och kollat på alla möjliga ställen och det enda jag lyckas göra är att flytta på ljud mellan två enheter. Är det någon som vet hur man aktiverar denna funktion EFTER att dem flyttade på det ifrån Bluetooth - Avancerat menyn??

    Det är ett mysterium för mig eftersom jag vet att funktionen finns och fungerar då det gick att få ihop det EN gång!!! Vill bara tillägga det ska inte behövas tankas nån extra app utan funktionen ska alltså finnas i telefonen och googlar man så det enda jag hittade var hur man ställer in detta på gamla Android versioner.

    Mvh Anton
     
  2. F-Forward

    F-Forward Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 maj 2010
    Inlägg:
    2 082
    Mottagna gillanden:
    2 115

    MINA ENHETER

    När du spelar upp något, klicka på Medier i rullgardinsmenyn. Där kan du ha flera BT-ljudutgångar valda.