Instämmer i kören. Dustin är klockrent. Har beställt så helvetes mycket saker igenom åren av dom. Har aldrig aldrig krånglat. Skitbra service och snabba leveranser.
Det gör man ju som man vill. Men som webbutik betraktad tror jag inte det finns många leverantörer som är tryggare faktiskt.
Håller med Kate här! Har personligen under de senaste åren nästan helt övergått till Webbutiker. Fördelen är ju att man slipper åka in till någon specifik butik och onödigt köande. Väldigt nice att bara behöva gå till det lokala postkontoret, som oftast har bättre öppettider! Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk
Finns det någon som vet ifall man kan beställa från Dustins företagssida och slippa betala moms? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Det kan man inte, även företagare betalar moms men som företagare får man tillbaka momsen av skatteverket. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk
Det jobbiga är ju vid eventuell retur. Skönare att bara kunna packa ner det och åka tillbaka på en gång och få nytt i handen istället för att ha frakttider på flera dagar för att sköta samma sak. Själv köper jag bara över nätet om en vara inte finns fysiskt tillgängligt av ovannämnd anledning. För med dagens teknik blir det många saker som åker tillbaka fortare än kvickt pga diverse kvalitetsproblem. Många år sedan jag handlade hos Dustin. Men de var mitt förstaval om jag skulle köpa över nätet förut då de var riktigt bra att ha att göra med. Idag åker jag hellre iväg till någon av de stora såsom Media Markt, NetOnNet eller Elgiganten och klämmer på grejerna. Tycker inte om att köpa elektronik på postorder pga ev. behov utav retur.