Jag har testat EarlyBird två gånger, när jag har beställt från Apotea. Första gången kom paketet inte alls trots att jag fick SMS att det var levererat. Jag ville ge dem en chans att bevisa att det rörde sig om tillfälligheter, och valde dem igen. Då kom paketet inte heller, trots att jag rusade ut direkt när jag fick SMS att det hade levererats. Jag blev gång nr 2 tillsagd av kundtjänst att fråga runt i kvarteret om nån hade tagit hand om paketet, enligt dem var det levererat och de kunde inte göra mer! En vecka senare låg det plötsligt i min låda, antagligen hade det hamnat hos nån ärlig person som bar iväg med det till min låda!
Jag har hört av flera i mitt område som inte heller får sina paket när Early Bird ska leverera, så uteblivna paket kan säkert bero på slarviga (eller i värsta fall oärliga) tidningsbud, eftersom andra skrivit att ni är nöjda. Men jag kommer inte att våga anlita EarlyBird fler gånger, i synnerhet inte de ggr jag handlar från Apotea. För mig blir det undantagslöst paketbox till mataffären sen dess.
Edit: Det är lite väl många negativa omdömen om företaget på Trust pilot för att jag ska våga ge dem ytterligare chanser.
Last edited: Jul 22, 2024