Jag har nu använt min S20+ i nästan en vecka.
Den beställdes den 30 augusti och den aviserades för hämtning den 29 september. En månads väntetid mao.
Men med tanke på allt man läst om Eglobal tidigare så var man faktiskt beredd på den väntetiden, även om man hade en liten förhoppning på tidig leverans

. Så ni som läser 6-8 arbetsdagar på deras sida bör ta den tiden med en gnutta salt.
Förut leveranstiden är supporten väldigt tyst. Även om jag mejlat ett par gånger så fick man inte svar varje gång. Första gången mejlade jag efter 2 veckor för att checka av läget. Då dagen efter fick jag min spårningslänk men därefter var det tyst. Status uppdaterades en gång per dag, men jag tror att detta är ett sätt för de att "lura" oss till att tro att något händer. Dock stod det still i ca 10 dagar, dvs samma status nämndes varje dag. Den elfte dagen fick jag en annan länk. Denna verkade vara den riktiga spårningslänken eftersom man kunde följa paketet. Den skickades från Belgien innan den inom 3 dagar nådde Sveriges gränser.
Nu till telefonen

Jag är faktiskt imponerad av skärmen, den är grym. 120Hz vs 60 är stor skillnad enligt mig. Mjukheten känns genom hela telefonen. Scrollingen överlag är kanon. Dock har jag inte utvärderat batteritiden fullt ännu. Längre fram kommer jag kanske jämföra med 96Hz-tricket.
Ljudet har jag inget o anmärka på, bra för att vara en telefon.
Kameran är grym. De bilder jag tagit är skarpa och färgrika. Jag planerar att prova med GCam framöver också.
Slutsats: Billigt pris för en grym lur

, med leveranstid som minus. Men har man tid och vänta 1 månad, vilket jag nu hade så go for it. Betala dock med PayPal som lite extra säkerhet! Räkna även med att kommunikationen från deras sida också kommer vara ett minus.
Click to expand...