Eko i telefonen

Diskussion i 'Xperia Z5 Compact - Allmänt' startad av Olguf, 10 okt 2015.

  1. iasion

    iasion Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2009
    Inlägg:
    23
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har också haft problem med eko. Första reparationen bytte huvudmikrofonen. Fick tillbaka den och problemet var inte löst. Andra reparationen bytte sekundärmikrofonen och det löste ekot... men nu kan jag inte prata i mer än 30 sekunder utan att samtalen bryts upp och ljudet börjar hacka. Så så bra sköter Sony sina reparationer. Jag skulle föreslå att alla som får det här problemet slåss för sina liv för att få en ny telefon, och inte att låta Sonys klåpare till serviceverkstad försöka fixa det...
     
  2. emil88

    emil88 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 nov 2015
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej. Är det någon som fått en ny mobil pågrund av detta? Min är ivägskickad till verkstad för andra gången.
     
  3. Olguf

    Olguf Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Ja självklart,den är kass o kommer ny nästa vecka,provat allt o tredje gången på verkstad nu,dåligt av tele 2,hade det varit Telia så hade jag fått ny direkt.
     
  4. Olguf

    Olguf Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    Precis samma fel på min,den man ringer upp säger det står en hund i bakgrunden o skäller,o det bryts..dåligt av sony o släppa ut sånt skit!
     
  5. Olguf

    Olguf Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 okt 2015
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    0
    så ett gott råd,köp aldrig mobil av tele 2,blir det strul så tar det väldans lååång tid.