Bytes: Elephone S8 mot Xiaomi

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Putte i Parken, 13 maj 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Putte i Parken

    Putte i Parken Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2012
    Inlägg:
    352
    Mottagna gillanden:
    157
    Operatör:
    Fello, Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 13 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello, Comviq
    Telefon:
    Xiaomi 13 Pro
    ROM:
    Xiaomi MIUI Community. EU Stable
    ROM:
    xiaomi.eu community
    Platta:
    Samsung Tab S9 Plus
    Elephone S8 i nästintill nyskick, inga repor eller andra skador, skydd på både bak och framsida, förpackning och alla medföljande tillbehör. Legat mest oanvänd sedan inköp, batteriet har dock laddats med jämna mellanrum. Det skrivs på Elephones forum att det skall vara en uppdatering till Android 8 på gång i juni men det får man kanske än så länge ta med en nypa salt, dock så har den just nu Android 7.1.1 Skulle vilja byta till Xiaomi för att testa och känna på lite hur hur de fungerar i praktiken. Har dock några krav, bra skick, 5,5 till 6 tum display, minst 32 Gb lagring + minneskortsplats eller minst 64 Gb lagring utan minneskortsplats och minst 3 Gb i ram och Android 7 global. Och ja, detta är en "stor" smartphone. Kan ev tänka mig att lägga pengar emellan beroende på modell och vad vi kan komma överens om. Kan tänka mig att skicka, men då står var och en för porto, minst spårbart skickalätt men byte irl är bäst, finns i 08 området. Saken får diskuteras om det skulle bli aktuellt.
    Förbehåller mig rätten att tacka nej utan motivering. :)

    Putte
    Elephone S8 - Specifications
     

    Bifogade filer:

  2. torsktunga

    torsktunga Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 jun 2012
    Inlägg:
    464
    Mottagna gillanden:
    2 208
    Telefon:
    Nothing Phone 1

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Nothing Phone 1
    Har en Xiaomi mi 5x rotad med Android One Oreo. Har en liten defekt på ramen ner till men det syns inte med spigen skalet jag använder. Kan lägga upp bilder då jag kommit hem. Kan lägga pengar emellan och kan ses i Stockholm! :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.