Ska revidera mitt första utlåtande lite.
Angående att den blev varm, det va nog för man kastade allt man kunde emot den med uppdateringar, nya appar etc. Nu när man bara slö kollar igenom saker så är den inte varm.
Den är rapp! Inget "lagg" nånstans!
Displayen är riktigt bra, inser jag nu när man testat en del. En fröjd att titta på.
Jag satte på det medföljande silikon skyddet. Tycker den känns ännu bättre att hålla i då samt att det sitter tight och bra.
Inställningsmässigt så finns de massor. Det är säkert iom android 7.1 gissar jag. Har ju kört 6.0 rätt länge.
Nån som. Kört android 7.1 som vet om de går att få ett "dark mode" för alla menyer, aviseringar och så vidare? Hittar inte den inställningen.
WiFi delen är ljusår bättre än i mina andra lurar. Där jag haft 1 pinne förut har jag helt fullt nu! Maxar min 250/100 i luren dessutom.
4g verkar funka perfekt med
Telenor.
Bra ljud ändå i högtalaren. Jäkligt högt är det iaf, fick sänka ringsignal till 60% för det skar i öronen annars. Har man max volym på vid typ musik så tyckte jag att det fanns en viss tendens till distorsion men då är det jävligt högt oxå ska jag tillägga. Skärmen känns responsiv och exakt.
Uppdaterar väl vartefter eller om det är något specifikt ni undrar så fråga bara.
Inget uttag för hörlurar kanske kan va störande för en del, men de följer med en typ-c adapter. Mig gör det inget för jag kör allt via bluetooth. Men de visste ni nog redan.
Lite annorlunda att använda "hem" knappen till allt. Ett tryck = bakåt, två snabba = hem skärm, håll in = hem skärm. Man vänjer sig om. Man inte vill ha on screen knapparna då förstås. Liten miss att de inte har capacitiva knappar när det ändå finns plats för det. Kameran nere i högra hörnet kanske va anledningen till att det inte gick?
Jag är sjukt kräsen av mig när något inte är som det borde vara, än så länge känns den riktigt bra.
Click to expand...