Jag skulle rekommendera den. Har nog aldrig varit så här nöjd med en telefon innan, väldigt mycket telefon för 2000.
Några punkter:
- Väldigt snabb
- Skärmen är underbar
- Batteriet håller länge, var nere på 60% när jag gick och la mig kl 02. (max ljusstyrka hela tiden)
- Fingeravtrycket fungerar väldigt bra, inte haft ett enda försök där den misslyckats.
- Högtalarna är OK, inget speciellt men inga problem att höra (max volymen är väldigt hög så kör på ~60% signal)
- Laddar inte riktigt lika snabbt som min G5, men gick från 60% - 85/90ish under ett avsnitt family guy så inga problem där.
- Inte testat kameran än, mer än att den var väldigt långsam slutar/fokus tid så blev suddigt när jag testade. Verkade få bättre kort via snapchat än kamera appen så är nog bara appen det är fel på. Ska ut i skogen om någon timma så kan ta några kort då och dela med mig av.
- Skärmen väldigt ljus på det ljusaste, och väldigt mörk på det mörkaste. Behövde ingen app för att sänka ännu mer vilket jag alltid behövt använda när jag ligger i sängen.
- Lite konstigt med 3-in-1 knapp, men gick snabbt att vänja sig vid.
- Front camera är riktigt dum position och kan nog vara en dealbreaker för folk som tar hundratals selfies om dagen, jag tar max en / månad så hade lika gärna kunnat vara utan front cam.
Edit - Testade att ladda hem någon random kamera app, verkar bli skarpare bilder. Återkommer senare med lite kort.
Vilka buggar har du hittar hittils?
Last edited: Nov 19, 2017
Oceanic and flipp like this.