expressen.se vägrar visa mobilanpassad sida. Netflix går inte att ändra profil på. Enda buggarna jag stött på.
Location history funkar inte längre i Google Maps, någon som uppmärksammat samma problem? Har kollat och det är påslaget.
Kul att betan är igång! Men jag tycker det är märkligt förfarande att endast erbjuda 400 platser. Testfallen för Sverige eller om det nu är Norden möjligtvis kan omöjligt vara representativa med tanke på att Huawei säljer +50 miljoner mobila enheter per kvartal.
Tycker kameran blivit ganska mkt förbättrad också, har fått mycket bättre ljus i auto läget då det är mörk bakgrund och där förgrunden är ljus
P30, Androidm 10, EMUI 10 beta Batteritiden är avsevärt mycket bättre. hade 36h drifttid, 6h skärmtid, 26% kvar idag när jag satte den på laddning. Aldrig någonsin haft sådana tider på denna luren. Netflix, BankID, Skandiabanken funkar bra (skriver dem för de är de viktigaste för mig)
Låter awesome :-) kan du visa skärmdumpar, hur bank id, playstore postnord ser ut med mörkt tema? Mvh:-)
Nej det funkar inte så. Mörka läget är som förut inga tredjepartsappar ändras. Mig veterligen har de bara lagt in ett API där apptillverkare kan lägga in stöd för mörkt tema när man kör med det. Det är inget som tvingas fram. Om det ska bli så vet jag inte men funkar inte så nu.
Konstigt ska ju finnas tvinga fram i utvecklingsläget force dark mode for third party apps så det är inte samma alltså. Är inte så att alla appar ska vara tvungna att ha option för mörkt tema.