Buggar knappast beroende på EMUI 10 Det är nog snarare att Expressen o Netflix ej ännu anpassat sig till Android 10.
Är det någon mer än mig som får när ni pratar att de sprakar. De kan vara vanligt först sen börjar de sprakar. Så får man lägga på sen ringa upp igen så funkar det ofta hela tiden men ibland kommer de igen att det sprakar eller hur man ska förklara det.
Hade samma fenomen under ett samtal igår. Gick bra i flera minuter för art sedan bara spraka. Har dessutom fortfarande problem med nova. Provat avinstallation utan resultat osv. Men men.. Edit/tillägg: Ingen bättring heller med standardversion istället för beta.
Det blir en rollback för min del. Alldeles för många buggar för att det ska vara brukbart. Apker går inte att installera varav Betaappen är en av de. Är ju rätt praktiskt att kunna rapportera in buggar man finner. [emoji3]
Väldigt märkligt att Nova inte fungerar för endel. Hur kan det komma sig när det är likadana telefoner
För mig går det jättebra att ladda ner apker, dom skulle kunna släppa denna skarpt och jag skulle vara nöjd. [emoji2957]
Den enda bugg jag noterat är att när jag får ett samtal via Messenger så ringer det men inget annat händer med luren. Den är liksom bara helt frånslagen, i viloläge. Det går inte att svara eller göra nåt.. Går jag in i Messenger så ser jag att det ringt.
Jag är oxo beta testare. Lite små buggar gällande prestandan gällande spel. Nån annan som fått Android auto nu? Kollade när jag hade 9.1 men kunde ej ladda ner den men nu med 10an så gick det.
Var inte på att backa tillbaka och sedan uppdatera igen med tanke på mina novabekymmer men konstaterade att hela telefonen nollställdes vid backning och det är jag inte sugen på även fast det är en generell rekommendation.