En gammal Android-blogg återuppstår

Diskussion i 'Allmänt' startad av Norsehawk, 8 mar 2016.

  1. Norsehawk

    Norsehawk Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jun 2010
    Inlägg:
    1 213
    Mottagna gillanden:
    107
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Samsung Galaxy S10+
    Ni som känner mig sedan några år här kommer kanske ihåg min blogg "100Android" som jag tyvärr fick avliva pga studier och annat som åt upp så gott som hela min fritid. Men i år bestämde jag mig att återuppliva bloggen dock i en lite uppdaterad version och lite mer avancerat än via Googles Blogspot.

    Jag har även ett nytt Twitter-konto som ni kan följa på @Norseh4wk eftersom där kommer jag lägga upp bloggens länkar varje vecka med nyheter och annat som rör Android, mixat med lite tips och annat som kan vara intressant. Men bloggen kommer att skrivas in english so not only Scandinavians will understand/follow it, but also other people around our little big planet. However, my tweets might be sometimes in both. Oh, right: Please have in mind that you will still be able to comment at my blog in Swedish or any other language. We'll give it a shot. Om min engelska börjar suga så kommer jag byta till swenska.[emoji12] Men så är tanken i alla fall.

    När exakt bloggen kommer startas upp är det inte riktigt bestämt än eftersom webbhotell plus annat byggmaterial måste fixas först, och ett nytt blogg-namn såklart. Men snart hoppas jag! Så håll utkik på min Twitter eller här i tråden.[emoji6]

    PS: Om tråden inte passar in här får ni jättegärna flytta den där den gör det. Tack!
     
    indika gillar detta.