That bump! Dricker sällan sådan med socker i. Powerking utan socker är fin men dricks mest som bonus-dricka när jag känner att jag är värd det. Förbannat billig också Har aldrig sett den svarta. Finns inte på Willys mig veterligen.
Lustigt att Willys verkar ha ett sådant annorlunda inköp till butiker? Den svarta har nog funnits i min Willys butik i 6-12 månader.
Inte säkert... Butikerna köper in olika... Bara för att Willys i Boden säljer renkött över disk, betyder inte det att Willys Malmö gör de... tillgång och efterfrågan.. Det du kan göra är att söka upp personal / ringa inköpsansvarig och fråga om det är möjligt att plocka hem.
Är det någon energidryck ni ska testa så är det Kjell Kraft, finns hos er närmsta Kjelle-butik Sötare och inte lika stark som Red bull. En annan som tyvärr inte finns kvar längre är Cocaine (inte knarket ) , hittade den i lokala tobaksbutiken men en dag så var dom spårlöst Drog 2st sånna innan ett IKEA besök och jag powerwalkade genom hela bygget under dom timmarna jag var inne, värsta var när man började varva ner igen
Nån som förresten minns vad lidls gamla energidricka hette? Det var en orange burk med ett lejon eller nåt på har jag för mig.
Testa Celsius, grymt god med 6 olika smaker och med 0 gram socker. Säljs bla på ICA Maxi butiker. http://celsiussverige.se/
Kjell Kraft som säljs på Kjell o Company är rätt god faktiskt och en burk kostar endast 10kr. Volt Cola är rätt god också, men vet inte riktigt om den klassas som en energidryck. Det är inprincip cola men med 160mg koffein per 0,5L. Det är exakt samma som Jolt Cola (originalet) och är gjord av samma bryggeri. Finns att köpa på NetOnNet och Webhallen rätt billigt. Men mina favoriter är helt klart Red Bull och Monster, tycler de är godast och sen har de dem överallt typ men såklart är det lite dyrare. Sent from my Xperia C using Tapatalk