Är det någon annan än jag som får force close varje gång jag väljer att lägga till numret som kontakt?
Noterar att det tyvärr fortfarande är så att ingen lagt upp appen i tatto dropboxen. Skulle vara väldigt snällt om någon gjorde det!!!
Det går inte på något enkelt sätt (utan att knäcka appen?) eftersom det är en "protected" applikation. Försökte flytta den från min G1a til min Liquid, men utan lycka så här långt. Har inte riktigt tid att försöka komma runt skyddet just nu heller... ...om det nu går - hittade ingen bra länk om hur man gör (nuförtiden, gamla länkar som inte fungerar längre finns) i alla fall...
Jag saknar möjlighet att lägga till den hittade personen i kontaktlistan vid/efter utringning. Eller har jag missat något?
Förstår inte vad problemet är med Liquid? Jag hittade den på market med min Liquid och den fungerar felfritt. Riktigt bra applikation dessutom.
Hmm. Jag hittar den inte, och majoriteten med mig. Var har du köpt din liquid, har du installerat någon annan rom eller rootat den eller något annat sånt?
Ok, skumt. Jag köpte min Liquid från Pixmania, kör ännu så länge allting "out-of-the-box" vad gäller ROM. Build 1.002.02_EMEA_GEN1.
Japp, skulle vara trevligt. Skulle även vilja kunna söka igenom hela kontaktlistan och komplementera med adresser och andra nummer.
Precis de funktioner jag efterlyser. Vore super om du, Pazzo, som medverkande i utvecklingen av appen, kan framföra dessa förslag.
Har en X10 och inte en liquid och får tyvärr inte heller ner den. Hoppas man snart kommer få träff på appen på market eller att man kan ta den någon annanstans ifrån. Funktionen att man kompletterar kontaktboken med adress och ytterligare nummer skulle vara grymt om det implementerades!!!
Misstänker att problemet har med locale att göra. Så de som fått ned Eniro till sin Liquid får gärna berätta hur Locale (More Locale 2?) är inställt då det fungerar....
Då är det inte det i alla fall... ...har provat både den inställningen, samt "en sv", Norska mm utan lycka. Oerhört störande att vissa applikationer inte går att hitta i vissa telefonmodeller. När det gäller små utvecklare så går det ju oftast ta kontakt med dem, men när det gäller storföretag så brukar det ju fungera sämre... Det största problemet som folk verkar ha med Market är just att man inte hittar program. Tyvärr så går det ju inte heller länka till programmet direkt för nedladdning utan man kan bara gå via sökningslänk till Market-appen...
?? Hej, undrar varför nummret som eniro hitta och frågade om jag ville spara i kontaktboken inte finns i kontaktboken?? ser namn o adress i samtalslistror ju... någon som kan hjälpa?
Ja! har även startat om telefonen för att se , men finns inte bland kontakter.. bara samtalslista(med namn o adress)