Ersättning från HTC (Defekt SD)

Diskussion i 'Desire - Allmänt' startad av fregor, 23 jun 2010.

1. anwigr

anwigr Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Också jag har varit i kontakt med HTC angående detta, och fick svaret att jag skulle kontakta återförsäljaren, i mitt fall Telia. Har precis slängt iväg ett mail till dem, får se vad de kan tänkas svara då...

2. vildtrapper

vildtrapper Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag mailade HTC och de bad mig vända mig till min återförsäljare.
    Min återförsäljare sa kontakta htc, jag hade inte tid just då hålla på och bråka, så det han gå ett par dagar.
    Kom ett mail från htc kundundersökning om hur jag upplevde kontakten med dom bla bla bla ni vet.
    Var kanske lite kritisk i mina svar, 2 dagar senare ringer htc nordic upp (en dansk) som vill prata engelska. Väldigt vänlig och ville veta om mitt problem löst sig vilket det inte gjort, han frågade om jag ville att han skulle lösa problemet! då ville ha ett svar på mail med namn, adress och serienr på telefonen. Se nedan
    Idag har det gått en vecka och inget minne har kommit.

3. rawimage

rawimage Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    81
    Telefon:
    Moto X4

MINA ENHETER

Telefon:
    Moto X4
    Telefon 2:
    LG G4
    Telefon 3:
    Sony Xperia S
    @vildtrapper

Skicka ett mail till dem och fråga om status för ditt ärende, se till att bifoga din "ticket".
    Det är semester, ont om folk och lika mycket att göra. Men ställer du denna fråga så bumpar du ditt ärende och de kommer att se att inget hänt på en vecka. Killen du skickar till kommer att ringa 2nd level (escalations gruppen).

Hjälper sällan att skrika och bråka för mycket med ServiceDesk personal, då har ärenden en tendens att hamna utanför kön istället. :D Har själv jobbat med det. Alltid roligare att hjälpa de som är vänliga i sitt bemötande, de som bråkar vill ingen hjälpa och då blir ofta de ärendena liggandes.

4. forsba

forsba Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Som sagt, bra gjort att HTC! Skulle tvivla att Apple skulle göre liknande med en iPhone produkt...

5. Elfson

Elfson Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S9+
    Telefon 2:
    Huawei P10
    Platta:
    Samsung Tab S4
    Ni som hade strulande kort innan 2.2 uppdateringen, fungerar era utan problem nu?
    Tjejen har inte haft några problem med att den inte hittar kortet efter uppdateringen, normalt så tappade den kortet varje dag och hon var tvungen och starta om den :)

6. JimEn

JimEn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jo jag hade också problem med mitt sd kort, men såg inte den här tråden förräns nu :/ verkar fungera felfritt efter uppdateringen, har inte tappat sig än iaf

7. vildtrapper

vildtrapper Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Glömt update ärende:
    Mailade supporten frågade vänligt status på mitt ärende, fick svar från dom direkt att minnet var på väg.
    Nästa dag låg det en liten vaderad påse från htc med ett original kort.
    Idag när dom skickade ny HTC kundundersökning fick dom toppen betyg av mig :-D

Last edited: 4 aug 2010