570? Jag köpte min för 399 på deras hemsida, såg nu att den låg uppe i 595 så de verkar inte riktigt ha bestämt sig för var de ska ha för pris på deras produkt
Visst köper man en app per månad för 30 spänn är det ingen grej. Men om man som vissa (inklusive mig) blir beroende av den där köpknappen kan man lätt komma upp i några hundralappar på en vecka.
Tapatalk pro för runt 20kr är det dyraste köpet hittills, men så har jag inte hunnit leta i market så mycket ännu så fler köp lär det ju bli.
Jag skulle vänta tills sportypal kommer ut med sitt sportypal pro i skarp version och köpa det då. Det kommer att vara riktigt grymt!
CacheMate - 8kr! Mest för att testa, trevligt att det går så snabbt, är så enkelt & smidigt och fungerar med e-kort att köpa applikationer. Värt ett paket mjölk för att program som på ett snabbt och smidigt sätt tar bort caches från allt på telefonen (om man vill) i ett knapptryck var det också.
Nu köpte jag äntligen CardioTrainer Pro för 66 spänn via Market. Lika mkt som en pryltidning mao. Lite knäppt att en extra app-ikon (numera gul) lades in men som tur var den mindre än 50 kB. Uppdateringar för livstid I guess. Very nice!
CoPilot för ca 700:- Lätt värt det för att få alla uppdateringar och inget strul! Men det köpte jag nog för snart 1år sedan.
Köpte Gensoid för $3.49 för att stödja utvecklaren som varit trevlig nog att diskutera och implementera förslag på smärre förbättringar från mig. Har sedan köpt ett antal andra apps för $2.99, nu senast Reckless Racing och innan det Astro Pro (innan de gick upp till $3.99). Håller inte med om att apps skulle vara dyrare på Android. Tycker snarare tvärt om att de ofta är billigare eller gratis på Android men kostar pengar på iPhone.
Navonics ~100kr för sjökort över hela Östersjön, vilket jag personligen tycker var ganska billigt. I pappersform kostar det ungefär 500:- för enbart Stockholm