Exportera samtalshistorik

Diskussion i 'Hero' startad av mabl, 24 nov 2009.

  1. mabl

    mabl Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Y GT-S5360
    Info:
    Privata numret. KANONNALLE!
    Jag funderar på om det finns någon fin app för att exportera samtalshistoriken till en fil? Jag har sökt lite på forumet och hittat aContacts som inte gjorde det jag ville.

    Sen har jag hittat Call Log (http://www.calllog.org) som exporterar samtalshistoriken men till ett konto hos calllog.org. Kändes sjukt suspekt eftersom alla meddelanden, ink meddelandetext, också skickades med om man gjorde "full export". Problemet är att det inte finns en klockren export, man får klippa och klistra från webbsidorna, 100 i taget, och sen dök inte namnet upp för alla kontakter. Det verkar inte finnas någon logik i vilka som får namn annat än att namnen på alla kontakter på google-kontot finns med, samt ett fåtal av de som är exchangen. Det var samma med aContacts också, det var bara Googlekontakterna som dök upp. Är det något magiskt med Exchange-kontakter som gör att bara Sense/People fattar vad såna kontakter?
     
  2. tommyhome

    tommyhome Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2009
    Inlägg:
    131
    Mottagna gillanden:
    3
    Telefon:
    Sony Xperia Z2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Sony Xperia Z2
    Telefon 2:
    HTC One X
    Telefon 3:
    HTC Legend
    Ja, exchange är specifik för Hero, den ingår inte annars i den versionen av android.
     
  3. mabl

    mabl Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2009
    Inlägg:
    16
    Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Sony Xperia Z5 Compact
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Y GT-S5360
    Info:
    Privata numret. KANONNALLE!
    Jo själva exchange-syncen vet jag är specifik för heron men jag tänkte att konakterna som hamnar i telefonen tack vare syncen ändå skulle vara "vanliga" kontakter. Är det någon som vet huruvida det är fallet?