jag har inte glömt att jag lovade att skriva vad jag tyckte om jämförelsen med samsungs original extended

. men det står ju att man ska hålla på och trassla med batteriet och låta det ladda ur nästan helt och sen ladda på det i 8-12 timmar i 4-5 gånger först för att få optimal kapacitet på det, och det tar ju ett tag

. men det är ju inte ens praktiskt genomförbart överhuvudtaget förresten

. det är som att man inte skulle ha nåt jobb eller nåt annat att sysselsätta sig med om dagarna utan skulle kunna viga en vecka helt åt att ladda ur och på batteriet

!
men iaf så är det ju ingen vetenskaplig undersökning gjord, men iaf så kan jag inte märka nån skillnad mellan samsungs eller mugens och då talar det ju rätt mycket till mugen-batteriets fördel att det går att använda med originalbakstycket tycker jag. jag tyckte inte ens det var svårare att snäppa tillbaks det med mugenbatteriet i.
och hursomhelst så som jag skrev om original extended batteriet och det är alltså detsamma med mugens så tycker jag helt klart att det ger just det där extra man behöver och jag upplever det inte längre som ett problem med batteritiden.
sen finns det ju
mycket billigare batterier att få tag i, men då är det utan nfc och som regel dessutom med
väldigt skiftande kvalitet
Click to expand...