Få en bild kommenterad i facebook, ser inte kommentarerna?

Diskussion i 'Wildfire' startad av sukram, 25 jul 2010.

  1. sukram

    sukram Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena

    Låt oss säga att jag lagt in en bild på facebook som jag sen får upp att nån kommenterat typ

    "Markus Ek har kommenterat ditt foto"

    Sen är ju foto blåfärgat (alltså länkat) när jag trycker på "foto" så får jag ju upp själva bilden, men hur får jag som i vanliga facebook att jag får bilden och sen under kan jag läsa kommentarerna?

    Hoppas nån förstår hur jag menar :)

    edit: kanske ska skriva att jag kör wildfire och liksom browsar facebook.. ingen speciell app för facebook har jag.
     
  2. forsba

    forsba Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 jul 2010
    Inlägg:
    66
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Jag ska berätta att denna problem finns även för Apples iPhone (min mamma har en). Så jag tror att om du laddar ner appen, så kanske detta kommer ändras inom en snar uppdatering :)
     
  3. sukram

    sukram Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 jul 2010
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    ok, kör du android själv? Jag hade tänkt slippa appen, det är ju rätt smidigt annars att surfa på touch.facebook.com, och allt annat funkar ju bra.

    Alla andra här måste ju upplevt samma sak? När nån kommenterat en bild ni lagt upp, kan ni läsa kommentarerna då? När det kommer upp ett litet rätt "1" och ni trycker på det.. ser att det står "arne weise har kommenterat er bild" och ni trycker på "bild"... då får man ju bara bilden men man kan inte läsa kommentarerna?

    :(
     
  4. G4il1

    G4il1 Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2009
    Inlägg:
    1 006
    Mottagna gillanden:
    341

    MINA ENHETER

    Jag kör med touch siten för att kolla det mesta men när det inte funkar gör jag över till m.facebook.com istället. Lite trist att behöva alternera men enda sättet jag hittat som löser problemet.