De verkar ju inte ens ha koll på vad det är för skärm i devicen så hur kan man lite på om ett svar ang. färg är korrekt? Jag vill ha en pressrelease direkt från huvudkontoret.
Please keep the subject when replying to this mail) Hej XXXX, Det är den vanliga färgen, dvs svart/brunaktig. Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar XXXXX, Komplett.se Vanliga färgen? :S
Jag är inte riktigt hundra på det. Kan vara ljusförhållandena som spökar med kamerans färgbalans. På bilden där man ser hela baksidan i snubbens hand tycker jag kunna ana en hint av brunt. Hoppas jag har fel men jag förblir skeptisk tills jag sett en irl.
Jag tycker den ser väldigt brun ut. Ingen tvekan här inte. Själv har jag inte sett ett enda svart exempel, förutom möjligtvis morgon mötes tråden
Står det inte med i HTCs produktnummer för telefonen vilken färg det är? Vissa nätaffärer listar den som 99HLZ005-00. 005 tror jag betyder att det är den skandinaviska versionen av telefonen. -00 borde vara färg? Någon som vet?