Fick svar på mail från Webhallen att de skulle få in brun färg första omgången iaf men att de lagt beställning på den svarta också, förmodligen skulle den svarta komma i början av november.
Tac´k lobazor...jag blev besviken när jag hörde detta med det äs sant...iaf den kommer inte innan mitten av November samt alla första telefonerna är bajsfärgade...
Bara en färg! Är ganska säker att det bara kommer ett färgval till att börja med. Ingen av dom stora distrubitörerna har några olika färgval för beställning. Det är troligen Darkbrown som tolkas som svart av många eller svart med lite bruna inlägg.. men att det kommer två färgval till release ser jag inga tecken på.
Det tror jag också. Framsidan är väl svart på alla ex? Bara baksidan som skiljer? Och där tycker jag det är rätt läckert med brunt faktiskt.
Den svarta var SJUKT snygg. Pratade med CDON idag. De får in svarta. Skönt att man förbokat därifrån.
Hmm ja undrar varför färgen på skärmarna ser så olika ut på båda bilder.. kan den vara photoshoppad? Det tror jag.
Kan man något om foto så vet man att man kan få en brun telefon att se svart ut och tvärtom. Ta ur lite rött och gör den vänstra bilden lite mörkare, så har man den högra. Att själva skärmbilden inte har exakt samma färg tyder också på det... och det kunde man för den delen ha fixat med lite Photoshop
Jag bad om info ifrån HTC. Inte om info från Internet. Igen: Har någon från HTC öht någonsin sagt att telefonen kommer i två färger? Säger inte att det inte är så, undrar bara.
Ja, någon från HTC har sagt det, men det var från supporten som säger att den kommer ha AMOLED-skärm.. lol fail >< Men dom sa också att operatörer kommer få tag på dom svarta. Men lär väl visa sig. Och angående bilden, den är ju bara photoshoppad.. Jämför skärmarna? Lolfärger på den svarta = Någon har bara mörkat till den.
Ok tack för svaret! GSMArena.com var vänliga nog att vattenmärka bilden också, i nederkanten av den bruna telefonen. Kul att det här skulle vara från en "officiell" källa.
Gå in på HTC's hemsida, sök på Desire HD och sen så ser du på bilden längst ner (bland bilderna till höger) att det finns två färger. Den bruna till vänster och den svarta till höger...