Problem: Family link.

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Smallpiper, 24 dec 2020.

  1. Smallpiper

    Smallpiper Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 dec 2020
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej. Har en fråga angående family Link.
    Jag och min fru har en 12 åring som vi har family link på hennes telefon.
    Både jag och frun har föräldra delen på våra telefoner. Ibland så är dotterns telefon upplåst även fast jag har låst den.
    Så när frun går in för att dubbelkolla pga problemet kan telefonen vara upplåst fast den INTE ska bara det.Och ibland så har dottern plötsligt mer tid även fast den ska vara låst. Gps delen funkar sisådär.

    Mycket märkligt tycker vi båda. Är det så att familylink är skit och det finns bättre alternativ eller blir det fel med dubbelkommando så att felet beror på för många "moderatorer" eller finns det ett "hack" mån tro? Alla i hemmet använder Samsung.
    Micke.
     
  2. pitrus-

    pitrus- Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    1 011
    Mottagna gillanden:
    762
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two
    ROM:
    Cyanogenmod 13
    Hur många har bjudits in att hantera ungens konto? Ni plus mor- och far-föräldrar?

    Min dotter är knappa två år så har bara testat family link för kännedom på våran surfplatta för att testa funktionen och kunna hjälpa andra föräldrar, och jag har inte märkt av några sådana tendenser som du beskriver. Kolla så att inte batterispar är påslaget (ställ in "optimera inte" på family link appen på alla enheter).
     
    Smallpiper gillar detta.
  3. Smallpiper

    Smallpiper Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 dec 2020
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack. Ska kika på detta bums.