de har röstat för att de tror att dom är roliga. Det är ingen som fått uppdateringen än. Däremot är det flera stycken på xda som fått mail från SE facebook för deras länder att uppdateringen är planerad till v.30 och det är denna vecka så förhoppningsvis så kommer uppdateringen denna vecka. Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Det luktar mer och mer denna veckan! Sony Ericsson confirms X10 Android 2.3 update coming this week | Xperia X10 Blog
Ska ringa SE kundsupport imorgon eller åka dit och se vad dom säger.. Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
lär förmodligen inte komma förens i slutet på veckan. Men förhoppningsvis tidigare. Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Det här är ju väldigt goda nyheter! Hade ställt in mig på mitten augusti som bäst. Sen är det bara root att vänta på, kommer sakna det.
Sannolikt är det skojare.. men det kan ju faktiskt även vara personer med RC-Klienter... dom hänger säkert här med..
hur som helst är det bara löjligt. Fick bekräftat från SE facebook Sverige också att ut rullningen är planerad till v.30 men han kunde inte svara på när den träffar Sverige. Men kan nästan garantera att medlemmen "arke" kommer fixa en .ftf full med uppdateringen som går att flasha med flashtool. Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
Nu börjar det verkligen närma sig http://www.sonyericsson.com/update/?cc=gb&lc=en&pid=xperiax10 Sent from my Sony Ericsson Xperia™ phone! Follow My Google+ gplus.to/xperia84
nice, en fråga. står så här. Viktigt! Läs det här innan du uppdaterar. •DRM-innehåll kommer att skrivas över. •Det kommer inte längre att finnas stöd för Mediascape eller operatörsanpassning av startskärmen och programfältet. Vad innebär DRM? Vad är det för stöd som tas bort?
DRM är Sonys kopieringsskydd. Mycket av den musik man köper online är DRM-skyddat. Mediascape försvinner iom 2.3.3 samt att operatörer (t.ex 3, Telenor, Telia osv.) kan modifiera startskärmen efter eget tycke och design.
Das wird ganz korrekt Jag har just kollat igenom alla X10i unbranded regioner, stadig ingen 2.3 update.
Ingen uppdatering tillgänglig för mig, frågar supporten: Coopedo: Tack för svaret! En fråga till: Jag såg på er hemsida att 2.3.3-uppdateringen skulle vara tillgänglig idag. Jag har en obunden telefon och undrar när jag kan ladda hem den. Daniel: Hade jag inte hört om, vart stod det att uppdateringen fanns tillgänglig idag? Coopdeo: Här: Sony Ericsson | New software updates. Do more miss less! | Daniel: Det bör då finnas för telefoner som inte har operatörsanpassad mjukvara inom kort(det har inget att göra med om en telefon är bunden eller inte). Du kan se ifall den finns tillgänglig genom att köra telefonen med Update Service: Medarbetaren skickar dig vidare till Uppdateringstjänst - Hämtningar - Mobiltelefoner - Support - Sony Ericsson. Coopdeo: Tack! Min telefon har inte operatörsanpassad mjukvara. Har du någon närmre uppgift på när icke operatörsanpassade telefoner kommer få uppdateringen här i Sverige? Daniel: Nej har tyvärr inte någon närmare information om det mer än det som är sagt att det ska börjas komma under början av Augusti: Medarbetaren skickar dig vidare till Update on Gingerbread for Xperia. Coopdeo: Okej - tack för hjälpen! Ha en bra dag. Daniel: Tack för att du tog kontakt med oss! Ha en fortsatt trevlig dag.
Dom verkar förbereda för uppdateringen ska börja rulla ut denna vecka, förhoppningsvis idag/morgon den svenska SE sidan är nu uppdaterad också Sony Ericsson | Nya programvaruuppdateringar. Gör mer och missa mindre! |
LOL tror nog aldrig denna tråd varit så populär Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 37