Har testat både 1.85 och 3.04, utan positivt resultat.
Har nu även testat 3-delad Firmware med medföljande PIT-fil, även det utan resultat.
Eftersom den failar redan på PIT-filen, så känns det som om det antingen beror på korrupt NAND, eller en felaktig PIT-fil. Har någon någonsin lyckats få dessa PIT-filer att fungera till något, jag tycker att alla jag läser om misslyckas med att använda dem. 
EDIT: Har testat Odin 3.07 och fem olika PIT-filer, men har inte lyckats ännu. I Oding 3.07 stannar den dock vid "<ID:0/006> Get PIT for mapping..". Vet inte om det är meningen att den ska stå stilla där i >10 min, eller om det helt enkelt är samma fel som förut, bara att felmeddelandet inte skrivs ut. (I Odin 3.04 och 1.85 så säger den direkt "repartitioning failed" efter detta).
Om jag följer guiden som finns här, så känns det som att jag redan är på steg 20, eftersom jag trots allt kommer in i Download Mode...
Eftersom jag kommer in i Download Mode, känns det ändå inte som att NAND är korrupt (eller kan någonting bara vara "lite" korrupt?
? Däremot kan det vara behörighetsfel eller liknande som gör att den inte kan läsa från minnet, och därmed inte kan slutföra partitioneringen... eller nåt.
Hade varit kul med en anslutning till telefonen på lite lägre nivå, så man kunde felsöka lite mer, nu känns det mest som att jag fumlar i blindo baserat på diverse hörsägen jag hittar på nätet.
Last edited: 6 oktober 2012