feber testar x10 mini

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av FlyingGnu, 26 maj 2010.

  1. FlyingGnu

    FlyingGnu Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    http://feber.se/android/art/179846/...campaign=Feed:+androidfeber+(Feber+/+Android)

    De går emot strömmen som vanligt, inte med omdömet som är positivt, men anmärker (?) på snabbheten
    "det känns inte segt, men det är lite segt...men det känns inte segt och det är det viktigaste"​

    samt att de säger att det är
    den bästa android luren när det kommer till batteri tid?​

    Det får ju en att undra i alla fall...
     
  2. zppln

    zppln Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 maj 2010
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Intressant det de säger om batteritiden. Jag har hört en del kommentarer om att den skulle vara dålig men så verkar ju inte vara fallet i så fall?
     
  3. henk

    henk Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 maj 2010
    Inlägg:
    32
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Gustav har alltså slutat på M3 och börjat jobba på Feber.

    Synd att han inte preciserar på vilket sätt som mobilen inte är riktigt snabb. På videon kan jag inte se något exempel på att den skulle lagga. Han nämner senare i klippet att Timescape är lite segt men jag får intrycket av att han tänker på andra saker när han tidigare tar upp att mobilen är seg men ändå inte seg.

    Märkligt att han tar upp att man måste vänta efter att man tryckt "o" innan man kan trycka "m". Visst att det kanske kan vara lite irriterande, men jag antar att det inte uppstår vid normal T9-inmatning utan enbart när man lägger till ord i ordlistan och hur ofta gör man det? Fast att han anmärker på sådana här små detaljer kan bara tyda på att X10 Mini är riktigt bra. Ska bli riktigt intressant att själv pröva den i butik...
     
  4. Callahan

    Callahan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2009
    Inlägg:
    342
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Gustav har en tendens att se på saker och ting väldigt negativt. T.ex. när han försöker säga något positivt så vänder han på det och berättar att "det har inte storebror X10". Det stör jag mig på.

    Blir att åka och kika på X10 mini under eftermiddagen till tjejen. :)
     
  5. shaddack

    shaddack Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2009
    Inlägg:
    67
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Till och med specen är ju dålig på batteritiden tycker jag. 3 timmar taltid eller något sådant. Antar att det kan bero på att den har nästan samma prestanda som de större androiderna men har inte plats för lika kraftigt batteri(?).

    Tycker den verkar lite cool men reagerade som sagt på battertidsspecen.