Ni som har problem med att sense startar om och dylikt bör göra en återställning av luren. Bland det enda som stör mig efter 2.2 är att den blivit så seg när man håller in hemknappen för att få upp senast körda program. Lite olika från gång till gång men ibland så tar den en himla tid på sig för att öppna upp fönstret... Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Min har också börjat vibrera till omotiverat de senaste dagarna! Tror inte det har med debug att göra då det var länge sen jag bockade för det. Mysko? Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Hmm, onekligen mysko. Vi får försöka klura ut vad det kan handla om. Jag lade nyss in Lp, men det kan väl knappast ha med det att göra.
Haha, min Legend brukade vibrera till lite då och då, men det försvann när jag rootade och lade in CyanogenMod.
Jag har haft lite samma problem som alla här. Segar loss totalt ibland, speciellt när den ska uppdatera lite saker (cirkelpilen där uppe). Startar om sense lite då och då helt random, verkar använda mer bandbredd än vanligt, och allmäna buggar. Har redan blåst rent telen en gång... Verkar som att man får göra det igen då kanske.