Fel PIN kod eller nyckel till bluetooth enhet. UE ROLL

Diskussion i 'Allmänt' startad av Rospigg, 19 jul 2016.

  1. Rospigg

    Rospigg Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 aug 2010
    Inlägg:
    2 168
    Mottagna gillanden:
    2 049
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Galaxy S22
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Hej.
    Jag en UE Roll som fungerar alldeles utmärkt med min telefon. Men, med grabbens lur så säger telefonen att det är fel PIN-kod eller nyckel när den ska ansluta.
    Problemet är ju att det inte ges något alternativ att ange kod.
    Det är bara med denna högtalare som det hittills varit problem.
    Jag någon annan varit med om liknande med en bluetoothenhet?
    Grabbens lur är en Doogee X5 Pro
     
  2. chraist

    chraist Replicant Moderator

    Blev medlem:
    11 aug 2011
    Inlägg:
    8 022
    Mottagna gillanden:
    8 515
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Jag antar bt enheten syns bland enheterna på telefonen. Prova att "glöma" enheten och starta om. Gör en ny sökning och se till att inga andra enheter är anslutna vare sig till telefonen eller bt enheten.

    Fungerar bt på telefonen till andra enheter?