1. Mobilabonnemang: Välj kampanj som passar dig bäst! 4 månader till halva priset eller 2 månader till halva priset och 50 GB (giltigt i 12 månader). Ingen bindningstid & fria samtal ingår i alla abonnemang.
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

Fiber för indraget 6999kr, ska man klippa till?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av alexelrey, 8 feb 2022.

1. Qraft

Qraft Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

4:e februari i år. Vi skulle beställa i augusti förra året först. Även då var planerad installation nu i år någon gång sep-dec. Så vi väntade med beställa. Som tur va då kampanjpriset låg på 21000:-.

alexelrey gillar detta.
  2. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 12 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 12 mini
    Oj, ok! Skillnad på pris, är förmodligen nedläggningen av kopparlinan som avgör priset. Får nog vänta ett tag till innan installation, beställde mitt i juli. Hade du installation inom 4 månader när du beställde? Man kan inte kontakta någon heller för uppdatering av processen heller verkar det som

3. Qraft

Qraft Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    41

MINA ENHETER

Första gången jag beställde och det kostade 21000:-, då var det ett kampanjpris. installation skulle ske i sep-dec nästa år. Jag kunde beställa med 4 månaders leverans, men då skulle det kosta 34000:-.

Verkar inte som så tyvärr. Var i kontakt med kundtjänst för några veckor sedan och dom kunde inte säga mer om när det skulle installeras. Bara någon gång sep-dec.

bernard gillar detta.
  4. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    271
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 12 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 12 mini
    Nu har schaktfirman grävt fram (i fredags) kabeln och inväntar endast installationen. Det känns som att det borde gå snabbt men man vet aldrig

bernard gillar detta.