Kul tråd! Jo jag har ett par stycken nu samlat på mig genom åren, hade för många år sen riktiga skräplampor från kina för bara några dollar innan man insåg att man behöver nåt bättre, då började jag med Olight som är mitt favoritmärke, har nu deras största lampa x9r också.
Fireflies e07 är faktiskt min senaste jag fick in o den kör jag med ett 21700 batteri som lär ersätta 18650 framöver, riktigt snygg är den, den clear finishen är bland den snyggaste jag sett på en lampa, att den har aux leds som lyser när lampan är av är riktigt snyggt, har också som ni ser en emisar d4s med röda leds.
hänger mycket på budgetlightforum, typ alla dom bästa nördarna från usa osv hänger där, har lärt mig rätt mycket om olika märken osv, idag behöver man inte ens köpa en dyr lampa för hundratals dollar för att få lumens, finns bra budget märken också, för 50 dollar idag kan man få en bra lampa som lyser flera tusen lumens, typ en Convoy l6 som jag har.
här är en snabb bild på dom roligaste jag har,
![[IMG]](proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FZKw3rjs.jpg&hash=88c630a7c35389108256f0a67e72a20c)
Click to expand...