Fråga: Finns denna funktion till S2? (Video i miniformat)

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Galaxxy, 10 aug 2012.

  1. Galaxxy

    Galaxxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    642
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Hej!

    Min vän har nyss köpt en Galaxy S3. Han visade då en riktig häftig funktion som jag verkligen skulle vilja ha. Det var nämligen så att när han gick in i videospelaren så kunde han minimera videon och lägga den vart han ville på hemskärmen, samtidigt som han exempelvis spelade spel. Såg även att denna funktion skulle komma till surfplattan Note 10.1.

    Min fråga är helt enkelt: Finns det någon tweak eller annan videospelar-app som man kan göra såhär på s2an? Har även beställt en Galaxy Tab 2 så det vore ännu bättre med denna.
     
  2. [SIC]

    [SIC] Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2011
    Inlägg:
    184
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    SuperVideo. Spelar även upp URL mm samt den tillåter att ändra storlek på fönstret. Något buggig men väldigt underbar när man ska titta på videoklipp folk länkar via forum och sånt ;)
     
    Galaxxy gillar detta.
  3. Galaxxy

    Galaxxy Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 aug 2010
    Inlägg:
    642
    Mottagna gillanden:
    35

    MINA ENHETER

    Tack! Man kan alltså ha uppe denna när man exempelvis surfar på internet samtidigt? Fungerar det att föra över en långfilm till denna app och göra så med? :D
     
  4. [SIC]

    [SIC] Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 sept 2011
    Inlägg:
    184
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Jadå den spelar upp det mesta, har inte stött på något än förutom vissa klipp på yt som är inaktivarade på mobiler/godkända utanför yt appen.
    Riktig smutt liten grej.