använd det typ 1 gång på ett helt år och det var för inteallera en annan webblässare när jag fick ny data
Vet inte om jag sagt det men jag har lyckats övertala skolans IT ansvarig att köra firefox på datorerna där måste dock uppdatera alla datorer på skolan imorgon efter skolan och det lär ta sin lilla tid...
Har själv alltid varit en "Bleeding edge"-användare af mjukvara i allmänhet, och körde därför firefox 4 ett tag i samband med de första betorna. Var dock alldeles för instabil för dagligt bruk då, så det föll i glömska.
Vi kan väl helt enkelt säga att alla har olika smak. vissa gillar ff och vissa gillar chrome. Själv kör jag chrome men huruvida den är bättre/sämre än ff bryr jag mig inte om. Jag gillar mest sync funktionen och pluginet lastpass.
Youtube-klipp som är embeddade i forumet syns endast som svarta boxar. (Och) Har fått j*vligt många "Mozilla Firefox (svarar inte)" idag. Börjar fan tröttna nu! Jag kan inte jämföra med 3.6, då jag testar FF4 på en alldeles ny dator. Så nu undrar jag om det är FF som är problemet eller datorn.
Jag har också en jävla massa krascher men det mest irriterande är att ja behöver ladda om sidor flera gånger för att får fram videor eller annat material online. 4:an är riktigt dålig hittills och jag har kört Firefox i flera år, inte fören nu kräks jag på skiten. Gör om och gör rätt!
Har kört Firefox 4 sen det kom ut. Har inte stött på ett ända problem än med denna webläsare, så jag vet inte vad folk har gjort för fel för att den ska bete sig konstigt. Denna är mycket snabbare att ladda sidorna än 3,6 som jag tycket rent allmänt var riktig seg,surfa och även att starta. Men FF ska det vara... =o) Jag har kör Firefox 4 på en XP Sp3 & Win7 64bit. Gillar även den nya desigen, ifos har jag gjort om den så den liknar så mycket som möjligt 3,6 vertygfältet kom ner och flytta lite flikar m.m =O)
Vad folk har gjort? vad sägs om att ha surfat? Som vanligt? Kör chrome nu, mycket smidigare, inga krascher sen igår vilket är bra mycket bättre än Firefox 4.
Att ett program buggar kan ju bero på ungefär en dekiljard olika anledningar. Men att totalt dömma ut programmet för att det kraschar är väl lite hårt tycker jag, antingen skapar man en ticket eller så är man tyst.
Jag dömer ut det för att det har blivit sämre. Designen har jag inget emot men allt har blivit långsamamre, kraschar non stop och man får ladda om sidor flera gånger. Och ska man vara tyst som använderare av ett program? Varför, hur ska problem komma fram om man inte berättar om dom? Låter som en dålig strategi