Jag menade att man skapar en ticket och gör utvecklarna medveten om problemet, att whina här gör inte saken bättre. Och ja, det är sagt med glimten i ögat.
Menar du "Hämtar data" "Läser" "Ansluter" osv när du säger statusbaren? Statusbaren syns endast när du klickar på en hemsidan, när allting är klart så försvinner den - detta har Mozilla gjort för att webbläsaren ska ta mindre plats av skärmen. Hemikonen kan du placera om själv (såväl som alla andra ikoner). Högerklicka någonstans tomt (i programmet). Klicka "Anpassa" och flytta ikonerna där du vill ha dem.
Jag har inga av problemen du beskriver med FF 4. För mig är "Svarar inte"-problemen borta i FF 4. Men du kanske bör gå tillbaka till 3.6 ändå Mozilla återkallar Firefox 4
För alla FF användare så vill jag tipsa om ett add-on vid namn Awesome Screenshot. Väldigt bra när man snabbt och enkelt vill ta en screenshot och kunna redigera den. Finns det någon add-on som ni rekommenderar? Dela med er. https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/awesome-screenshot-capture-/
Kör med ett nattligt bygge av Firefox 6 sedan igår. Inte märkt så stor skillnad ännu, bortsett från att bara ett addon fungerar. Någon som har koll varför det är just 6 och inte 5?
Prova att dra i "strecket" mellan adressrutan och googlerutan. Annars så kan du bara gå över till chrome Sent from my iPad using Tapatalk
jag försökte men funkade inte kan ha gjort fel men nu är det löst tillägg tips Google Dictionary and Google Translate man behöver bara hålla över ett ord så översätter den i en liten ruta. Google Shortcuts - Google-tjänster på samma ställe en liten ruta vid adressfältet så man kan ha alla googel tjänster som genvägar i en roll meny eller brevidvandra man kan även välja ta bort/lägga till WebMail Notifier se när det kommer nya mailj ex gmail, hotmail m.m tipsa gärna viddare
Har hittat "boven" som orsakat en massa FC's för mig. Varje gång jag startar upp Citrix så får Firefox spel och "svarar inte".