Fitbit Force

Diskussion i 'Wearables' startad av _Samuel_, 11 okt 2013.

  1. _Samuel_

    _Samuel_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2013
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Bilder på klockan: theverge

    Information: theverge
    Svensk information: feber

    "Force" ska släppas i USA inom några veckor för 129.95 dollar. Verkar vara en enklare version av dagens smartwatches. Man kan förvånande nog (!) se klockan, vem som ringer och liknande.

    Sedan kan man enligt feber också se hur mycket man rört sig och hur bra man sover på nätterna. En smartwatch för den sportande, troligtvis. Batteriet ska klara sig i tio dagar innan man behöver ladda igen.
     
    AKERSKUUUG gillar detta.
  2. AKERSKUUUG

    AKERSKUUUG Adult Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    14 dec 2010
    Inlägg:
    513
    Mottagna gillanden:
    116
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S6
    Telefon 2:
    HTC One M8
    Telefon 3:
    Apple iPhone 6 Plus
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Jag tyckte det var lite tråkigt att bildskärmen (enligt The Verge) inte alltid är igång. Jag förstår att batteritiden hade tagit sig en törn om den hade varit det, men om jag måste trycka på en knapp för att kunna se klockan så blir den inte lika enkel att använda eftersom man i högre grad måste släppa det man håller på med.

    I övrigt verkar det vara en mycket trevlig produkt, och det är inte omöjligt att jag införskaffar en även om det är lite meckigt med tidsvisningen.
     
  3. _Samuel_

    _Samuel_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2013
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER

    Tråkigt. Tappar en ganska stor funktion då. Om jag har en klocka så vill jag se den hela tiden, utan att behöva trycka på en knapp. Jag tycker det skulle vara värt att minska batteritiden med 50% och ha klockan aktiv hela tiden...
     
  4. _Samuel_

    _Samuel_ Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 aug 2013
    Inlägg:
    314
    Mottagna gillanden:
    11

    MINA ENHETER