Första försöket fick jag 2. Försökte väl typ fem gånger till, det är märkligt hur mitt finger vill fortsätta trycka. Jag var ju värdelös på det här spelet, så jag kom aldrig högre än 2. Avinstallerade det typ direkt. Dålig förlorare? Jajamensan. Sent from my C6903 using Tapatalk
jag fick 11 eller nåt, sen blev jag så förbannad och kass att jag kom inte över 5 eller nåt.. inget för mig hur fan får ni över 100 ens
Det är ju knappast ett spel som kräver en massa resurser så det är ju helt enkelt dålig kodning det handlar om.
Power saving mode, klockar det endast ner processorn, eller gör det något mer? Provade på min Z att manuellt ställa in processorn på max 385"(runt 300-400 MHz, minns inte exakt) och stänga av två kärnor, och det enda som hände var att det flöt på sämre, märkte inte av att det gick saktare överhuvudtaget. Märkligt fenomen. Video?
5 minuter, hundratals hårstrån och lite tandemalj senare har jag ett rekord på 6 (från 3). Lite bättre förlorare idag och definitivt hatten av till er som har höga rekord. Fan så pilligt och jobbigt/svårt spel. Sent from my C6903 using Tapatalk
18 är mitt rekord so far Någon som vet om det alltid är dessa gröna rör man ska flyga slalom genom eller kommer det andra hinder senare?
148 och har spelat Max 15 minuter. Vi satt ett gäng kompisar och utmanade varandra och ingen av de andra kom över 30 haha väldigt roligt
Provade spelet som hastigast på min platta (iPad), fick 4 vid första försöket, men lärde mig då såklart hur det fungerar. 237 på andra försöket, sen tröttnade jag och avinstallerade !