Håller med dig dannejanne. Fungerar utmärkt så länge man inte har bråttom. Då är stock mycket bättre då man kan svepa vilket är mycket snabbare. Låter som otur Dirk Diggler; Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Som nu när jag sitter och skriver ett inlägg på telefonen. Jag skall skriva "bil". Det är inget konstigt ord. Inte något som skall ändras. Men lik förbannat ändras "bil" till "bok" när jag trycker på mellanslag. Varför? Varför ändrar det på ord som redan finns i ordlistan och är rättstavade!? Really?
Samma här. edit: det är ju ändå beta fortfarande så jag antar att de håller på att finslipa efter feedback som de får från användare. Ni som har problem maila gärna dem och beskriv era irritationsmoment och vad som händer för er så kommer de säkerligen att ta till sig det. De är bra att ha att göra med enligt den lilla kontakt jag haft med dem. De värdesätter ens åsikt och funderingar när de jagar buggar eller vill förbättra saker.
Kan den gemensamma nämnaren för problem med rättning vara "inte Nexus telefon"? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jo fast jag vill inte utveckla en app. Jag vill använda en. Jag orkar inte göra deras jobb åt dem när de tar pengar för produkten i slutändan ;-) Nyttig blir luftig. Dig blir sig Få blir du Blir blir styr, chef, vitt Få blir då Luva blir Kuba Kina blir Kina Hasp blir vadå Fått blir dåre eller sida Sida blir susa och susa blir sida Detta blir getts Getts blir hetta Gå blir då Då blir de Du blir se Se blir de Men inte alltid och inte alltid likadant. Men där är några ord jag fått fram bara av att skriva detta inlägget.. It's to much man! :-D Skickat från min Sony Z1 Compact
Testade alla ord (nästan) du skrev nyss men här blir de rätt allihopa! Me like Sent from my Nexus 5 with a little bit of help from Fleksy
Nyttig Sig Få Blir Få Luva Kina Hast Fått Sida Susa Detta Getts Skrev av dina rätt av och här är resultatet. Endast dig som blev sig. Tror nog jag kan vara något på spåret att Android romen skiljer alternativt trialappen och betalappen. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jag hade ärligt talat hellre sett att det i alla fall uppförde sig likadant på olika enheter. Eller ens på samma enhet... För random helt enkelt. Jag har dock inte den där megabuggen som får allt att lagga. Haft det någon gång men inte som oftast. Jag tycker det är förbannat tråkigt att de inte lyckas med en bra och stabil app helt enkelt. Just nu när jag skriver detta inlägg så sätter det allt på direkten. Riktigt bra nu! Men ironiskt nog hamnade jag direkt i en jävla loop av felaktigheter nu när jag skulle börja en mening med det ofantligt svåra ordet "men". Det känns nästan som att det har svårare med kortare ord och enklare med längre. Skickat från min Sony Z1 Compact
Skumt är det i alla fall. Förstår inte varför det eventuellt skulle bete sig olika på olika enheter ang. rättning. Borde inte ha någon betydelse. Jag smattrar på ganska fort och den rättar bra åt mig för det mesta. Nåt ord blir fel ibland så klart men det går snabbt att rätta vanligtvis. En del ord får man ju lägga in själv då det saknas en del. Jag tuffar vidare på det och hoppas att det inte fuckar ur här också. Trist att det beter sig så illa för dig. För när det funkar är det en breath of fresh air. Sent from my Nexus 5 with a little bit of help from Fleksy
Hade webb-kameran framme i ett annat ärende och jag hittade ett ord som went bananas precis så som varatannat jävla ord gör ibland. Nu funkar tangentbordet över lag bra igen. Sen om en stund skall vi nog se att det börjar tänka som en retarderad neandertalare... <iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/JInvXClCEhQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
lol jag fick den i köpversionen. Var helt befriad ifrån den i gratisvarianten. Men jag har visserligen inte märkt av det på 2 hela dagar nu i alla fall det verkar ha försvunnit mer eller mindre. Hände aldrig speciellt ofta heller för den delen när det väl hände.
Din/sin och ditt/sitt har rejält jävla problem hos mig i alla fall. Det spelar ingen roll hur många gånger jag skriver rätt, går tillbaka, skriver rätt, ändrar, går tillbaka, skriver rätt, ändrar, går tillbaka osv osv. Det lär sig inte. Ditt blir sitt. Din blir sin. Varje satans gång
Okej riktigt jävla sjukt. Det uppför sig bättre i tapatalk än i gtalk. Här kan jag skriva ditt. Nä nu blev det sitt istället... Aaaaaaaah! Jag tänkte logga vilka ord som strular när men det är på tok för random. Har rättstavningen inga regler att gå efter? I give up... Skickat från min Sony Z1 Compact
Blir det skillnad om du sveper höger när du valt rätt ord jämfört med att trycka mellanslag? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Skulle gärna testat men nu löser den ditt/sitt utan problem. Får testa om ett tag när det har sin dagliga CP igen... Edit, samma resultat @chraizt; Värt ett försök! Skickat från min Sony Z1 Compact
Du får låta appen mogna någon månad eller två kanske. Jävligt surt att det ska fungera så olika för oss. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk