Flera e-postkonton?

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by MissTourette, Mar 9, 2010.

1. MissTourette

MissTourette Youth Droid Medlem

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Google Pixel 7
    Är det någon som vet hur det fungerar om man har flera e-postkonton, tex en outlook och en hotmail. Funkar det? Kan man se när man får mail i respektive, eller slås de ihop?

2. dampen

dampen Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Det kommer fungera utan problem.
    2.1 har stöd för multipla gmail konton. Sen har du ett separat mailprogram du kan använda till Hotmail (Om dom stödjer det vill säga)

Sen har du exchangestöd också (outlook)

3. asurat

asurat Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Härligt med flera gmail konton i 2.1 ^^

Ser fram emot Desire släppet :)

4. berg35

berg35 Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Hoppas att det är ok att jag lånar tråden lite. Jag har tänkt beställa en Desire snart men har lite funderingar först.

Ni säger att det går att ha flera gmailkonton och ett konto som inte är gmail, har jag förstått det rätt? Jag vill använda både mitt privata gmail konto och synca mot jobbets web outlook. Går det?
    Går det använda två olika kalendrar, jobbets web outlook och privat gmail kalender eller måste de syncas ihop först?

5. Konstigt

Konstigt Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag försöker använda flera Gmail-konton. På det första som jag lade till när jag startade telefonen första gången kan jag synka kalender men inte på det andra som jag lagt in i efterhand. Jag kan bara välja contacts och Gmail.

Vad jag kan läsa på andra ställen så skall det stödjas att ha flera kalendrar från samma källa?

Last edited: Apr 24, 2010