Säljes: Flertal Selfiesticks hemskickad direkt av 24.se: totalt 10 kr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 2 feb 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    #Selfiesticks koder
    [​IMG]

    [​IMG]

    Jag har ett flertal koder för att få en Selfiestick hemskickad direkt av 24.se (full garanti & reklamationsrätt) för bara 1 kr med fri frakt.
    http://www.24.se/mobiltillbehor/nokia-tillbehor/nokia-ovrigt/selfiehallare-for-din-mobiltelefon

    - Utdragbar från 22-95 cm
    - Lättviktig
    - Universal 1/4 skruv
    - Klarar telefoner / kameror som är 55mm - 85mm

    - Pris
    9 kr per kod. Koden är giltig till 28 Februari 2016. Ordinarie pris är 79 kr + 39 kr i frakt = 118 kr. Men med koden betalar ni bara 1 kr med fri frakt för Selfiesticken. Totalt blir er kostnad endast 10 kr för en Selfiestick.

    - Betalning
    Koden skickas först efter att betalning inkommit med Swish, Banköverföring, Paypal eller Bitcoin.

    Observera att det endast går att beställa en (1) Selfiestick per person/hushåll/postadress. Ifall ni tidigare har beställt en Selfiestick med kod för 1 kr hos 24.se så är det inte säkert att det går att beställa ytterligare en Selfiestick till samma postadress eller med samma uppgivna beställ e-post/mobilnummer. Ni behöver inte registrera ett konto hos 24.se för att beställa; ni kan beställa snabbt & enkelt utan att behöva registrera ett konto. Selfiesticken levereras i vadderat kuvert direkt till brevlådan och behöver alltså inte hämtas ut som paket hos något postombud.

    - Köpa
    Skicka ett PM med hur många koder ni vill köpa och vilket betalningsalternativ ni vill använda så återkommer jag med betalningsinformation. Skickar ni med en e-postadress så svarar jag & skickar koden direkt till den; annars svarar jag med PM via forumet.

    Jag uppdaterar inlägget när alla koder är reserverade eller betalade; så fram till dess annat framgår här; så finns det koder kvar att köpa.

    Vänligen,
    Swe

    - Hur löser jag in koden?

    1. Lägg Selfiesticken i kundvagnen:
    http://www.24.se/mobiltillbehor/nokia-tillbehor/nokia-ovrigt/selfiehallare-for-din-mobiltelefon

    2. Gå till kassan och fyll i koden i "Lös in presentkort" rutan och tryck "OK".

    3. Slutför ordern.

    [​IMG]



    #####################################################
    #Det finns även ett par Powerbankkoder kvar:

    https://swedroid.se/forum/threads/flertal-powerbank-2-6ah-hemskickad-direkt-av-24-se-26-kr.129623/

    Jag har beställt hem 3 stycken Powerbanks ifrån 24.se och alla fungerar utan problem.

    Enligt mina tester så får man ut över 1800 mAh ur varje Powerbank:
    https://swedroid.se/forum/thread...-6ah-hemskickad-direkt-av-24-se.129715/page-2

    - Pris
    25 kr/st per kod enligt säljes annonsen.

    Jag uppdaterar inlägget när alla koder är reserverade eller betalade; så fram till dess annat framgår här; så finns det koder kvar att köpa.

    #####################################################
    #Happy Plugs Earbud (musikheadset m. mikrofon) hemskickad: 50 kr/st (ord. 199 kr)

    Få ett Happy Plugs Earbud Red musikheadset med mikrofon hemskickat inom Sverige för 50 kr + frakt (endast 25% av det ordinarie priset 199 kr). Jag har ett flertal att sälja och sålänge inget annat framgår här; så finns det musikheadset kvar att köpa.

    - Pris
    Pris: 50 kr/st eller mängdrabatt: Tag 3 betala bara för 2.

    - Frakt
    Skickas en hörlur i obruten förpackning, i vadderat kuvert; så väger det 96 gram och kräver 2 frimärken á 7 kr för 100 gram: 14 kr

    Tar jag ut en hörlur ur förpackningen och skickar dem i ett vadderat kuvert så väger det bara 13 g. Alltså kan 3 hörlurar skickas med bara ett frimärke á 7 kr i för 50 gram. Mängdrabatt 3 hörlurar för 100 kr + 7 kr för frakt.

    - Betalning

    Koden skickas först efter att betalning inkommit med Swish, Banköverföring, Paypal eller Bitcoin.

    - Köpa
    Skicka ett PM med hur många Happy Plugs som ni vill köpa och vilket betalningsalternativ ni vill använda så återkommer jag med betalningsinformation. Skickar ni med en e-postadress så svarar jag direkt till den; annars svarar jag med PM via forumet.

    - Om musikheadsetet
    Ljudkvalitén motsvarar mer än väl förväntningarna på ett 199 kr musikheadset; såsom Apples Earbuds. Använder ett själv.

    Alla headset är helt nya, oanvända/ouppackade och kommer i en förpackning som ger ett exklusivt (apple) intryck.

    Happy Plugs Earbud är ett musikheadset med mikrofon och fjärrkontroll som stödjer iPhone, iPad, Android, HTC, Nokia, Sony Ericsson, LG, Motorola, Samsung med mera.
    • 14,8 mm handmade drivers
    • Frequency Response 20 Hz-50kHz
    • Impedance 32+15%
    • Sensitivity 110+3dB
    • Max Input Power 10mW
    • Gold Plated 3.5mm Connector
    Se produktbeskrivningen: http://happyplugs.com/product/earbud-red/

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Last edited: 2 feb 2016
  2. SHM

    SHM Android Apprentice Hedersmedlem

    Blev medlem:
    18 feb 2012
    Inlägg:
    3 952
    Mottagna gillanden:
    1 360
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Apple iPhone 14
  3. laserturken

    laserturken Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 feb 2012
    Inlägg:
    967
    Mottagna gillanden:
    450

    MINA ENHETER

    Kan tänka mig ta en kod men hur kan de bli fri frakt?
     
  4. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Det är ingen kamerutlösare inkluderad i selfiesticken. Men man kan använda en sekundär bluetooth- eller kabelutlösare.
     
  5. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER

    Frakten ingår i respektive kod. Bara 1 kr att betala för Powerbank och 1 kr för Selfiestick.

    Lägger man däremot till andra saker ifrån 24.se i samma order; så tillkommer fraktkostnad om man inte kommer upp i siffran för fraktfritt.

    Skicka PM vid intresse.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.