Problem: Förbaskade LED

Diskussion i 'Galaxy Note 2 - Allmänt' startad av morgano, 12 maj 2013.

  1. morgano

    morgano Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2013
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har haft min Galaxy II note 4g i ca 2 veckor.
    En bra funktion är att en blå LED blinkar om någon ring eller skickat meddelande.
    Det är bara det att denna funktion endast fungerat några timmar vid 2 tillfällen. Då har även den röda laddningsdioden funkat som nu inte fungerar. Jag har noga sett till att kontrollera missade samtal, sms, brevlåda. Nej det hjälpte inte. Jag har stängt av LED och då blinkar den inte, men bara då. Jag har startat om enheten, nejdå den blå LED,en biter sig fast.
    Jag tänkte vara smart och installera light manager men den fungerade endast under den tid, några ynka timmar, när den blå LED,en höll sig i styr. Jag har till och med återställt enheten till fabriksinställning.
    Har jag missat något? Ska jag lämna in min noteII? Jag vill inte leva med det här felet på en fin mobil. Det stör mig så att en mobil som jag i övrigt trivs så bra med ska ha det minsta krångel

    Väldigt tacksam för input från er som vet vad det kan vara och från er som haft samma problem

    Morgano
     
  2. swejuggalo

    swejuggalo Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 mar 2012
    Inlägg:
    828
    Mottagna gillanden:
    214
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Oneplus 12
    Det låter som att dioden är defekt.
    Ta light manager. I Misc ta Test, välj blå, röd och grön en efter en och stäng av skärmen för att se blinkningen. Funkar alla färger?