Kommer kolla ALLT med denna telefonen och svara på de flesta av allas frågor, MEN.. jag kommer inte komma hem från jobbet förrens sent sent ikväll. kan dock återkomma med svar imorgon på morgonen isåfall! Jag har inte ens tid att öppna original-förpackningen än för jag jobbar fortfarande!
Du borde sjukanmäla dig från jobbet pga du måste gå hem och leka med din nya Desire HD nu. Börja hosta lite försiktigt.. / Magnus
De drar pengarna direkt vid köpet, väntar själv på min telefon från dom! Borde komma imorgon eller i övermorgon! Hoppas!
Drog ett twittermeddelande till dem och de svara att det var problem med trackingnummrerna men att de skulle återkomma när de har fått det fixat. Så vi får väl hoppas att det är snart... Kan säga till när jag får mitt trackingnummer. Haha nästa gång handlar jag med från ebay! Vad hette han du handla ifrån?
Snabba ryck där.. Tur att min är äkta, registrerade den precis på HTC.com så den är "legit" så att säga
Prick kl. 17.00, och då menar jag verkligen på MINUTEN, kommer jag ta en massa kort när jag öppnar upp den. Skapar en egen tråd då istället.. Låter det som en bra idé ?