Ja, Allt var grått o tråkigt och nångång nu på eftermiddan så blev det grönt med Dom verifierade mitt kort,är väl därför det tog längre än era :3
Yess, äntligen har jag mitt tracking nummer, However detta gillas inte "parcel - DPD Europe by road " Den skickas på en jäkla lastbil från England, Kunde inte bli bättre i all iver )
Fick svar från dem: "What we can do is send your device for you and then send the Invisible shield at a later date." Så jävla schyst service
Du misstar inte att laddaren kan skickas som att allt kan skickas? Och något totalt orelaterat: http://www.youtube.com/watch?v=xAqJE5XD2vI
Det gäller att prata med rätt person inom deras företag Jag lyckades få prata med deras marketing manager och han svarar snabbt som tusan, även han som svarar på twitter. Men jag tror att jag kommer få min telefon på torsdag alt fredag
Fanns flera stycken i lager när jag tittade idag, jag har även ringt och avbeställt laddaren så den finns inte med längre. Ringde en hel del också och nu är den på G.
Så du menar att det är laddaren som gjorde att vi som beställt telefonen inte fick den i den första leveransen?
Nja det kan jag inte svara på men när jag ringde och frågade förra veckan så sa dom att laddaren kunde fördröja leveransen, därför jag avbeställde den.
hmm låter lite konstigt. Men jag tror dig, det är inte det. Känns bara som dom borde talat om det för oss andra som beställde. Har nämligen vart i kontakt med dom flertal gånger utan att dom nämnt något om det