Detta är vart mitt paket är förtillfället (det skickades i fredags från superetrader) Förhoppningsvis händer det något i natt Location Event Status 23 Oct 2010 01:53 Hub 3 Forwarded to Unna - Exports 22 Oct 2010 23:46 Hub 1 Confirmed at Hub 22 Oct 2010 16:04 Manchester (south) Collected from self-labeller 22 Oct 2010 16:04 Manchester (south) Customer data received
Hoppas verkligen en är till mig, jag betalade handpenning och de sa att jag var först med att boka...
Verkar bara vara jag som softar med hysterin Tänker vänta tills den landar i butik, väntat för länge så jag orkar inte bry mig tbh
Underligt, men i går gick min hysteri ner lite, och jag avbokade mina spekulativa exemplar av HTC Desire HD. Istället skickade jag mail till ett tjugotal butiker och skrev att den butik som först kan ge mig ett RIKTIGT releasedatum får mig som kund, närän det må ske.
jag använder mig av omvänd psykologi mot mig själv förbereder mig för 2-3 veckor blir det tidigare så är det bara bra!
Jag har insett att det e ingen idé att slita livet ur sig för telefonfanskapet eftersom den inte lär komma snabbare för det. Jag hoppas bara att när den väl kommer att den kommer fungera som den ska så man inte får nått jävla måndagsex.
Jag sket i vilket, tröck på dellevera, dvs leverar varorna som är färdiga.. Kan du vara snäll och fråga det åt mig, om det går fortare om man gör så.