08-17 står det på expansys hemsida längst upp till höger på alla sidor. Specialöppettider idag? Edit efter "kolla under det, står andra tider där" Good catch
Jag återkommer med nyheter från 2020 efter kl. 09,00. min kontak är på möte där till minst kl. 09,00 så han kan inte svara.
Pratade nyss med dom. Var först att ringa. Dom har den iallafall inte i lager. Billaddaren kunde sega ner leveransen om det skulle vara så att dom tog slut. Jag valde iallafall att ta bort den. På fredag skulle dom få in fler men visste dock inte hur många.
Tjo alla, har ni några frågor om Desire HD så kan jag svara på dem om ni vill veta. Idag har jag lite mer tid över till att kolla igenom allt! https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=23883
Tror expansys har slutat helt med att svara i telefonen, provade på skoj att ringa efter 09 men får bara höra http://www.moviewavs.com/php/sounds...movie=Monty_Python"e=mp8.txt&file=mp8.mp3 De har nog tröttnat på alla samtal Edit, nej där var jag lite taskig. Tjejen som svarar på expansys har ju alltid varit trevlig och enormt tillmötesgående, lite väl trevlig men absolut inget fel med det. Det är en trevlig upplevelse motsatts till en hel del andra återförsäljare i landet som blir sura och vresiga när man ringer överhuvudtaget och frågar, speciellt om man ringer mer än en gång. Så ett STORT plus i kanten på hur expansys behandlar sina kunder.
Mejlade dem och skrev att jag ville ha telefonen asap, var billaddaren slut så ta bort den, var laddpluggen slut så ta bort den
Pratade precis med expansys och dom får in flera på fredag och dom vet inte hur många dom får in, frågade också om det kom med Svenska menyer, men det gör dom inte, utan dom rekommendera local2 installera om man ville ha Svenska menyer, nu vet jag att det finns några här som inte vill ha Svenska menyer, men för dom som vill ha det, så är detta lite info till dom
Tror det var ett klokt val. Laddpluggen skulle dock finnas i väldigt stora mängder. Men bättre att vara på den säkra sidan
Jag har förbeställt min DHD från Telenor och fick svar från dem precis att de "förhoppningsvis kan skicka ut din beställning i slutet av veckan och då finns den hos ditt ombud i början på nästa vecka". Jag beställde min telefon där den 13/10 och de har hela tiden sagt att inom 3 veckor så ska du ha telefonen. Om den kommer i början på nästa vecka så håller de vad de har sagt. Någon annan som beställt från Telenor eller hört något annat därifrån?
Det senaste (färskaste från idag) infot ang när de får in DHD-n på 2020 är första veckan i November och denna gång verkar det stämma enligt dem. De har nyss fått den informationen på morognmötet idag. Glöm ej en sak att Expert är prioriterad hos 2020. Så med andra ord min DHD komer inte denna vecka . Fan vad jobbigt.
Kanske får min idag, och det är inte helt fel för jag har väntat på den lääääänge... tror jag beställde den innan lanseringen de hade i england, så det kan bli kul om den dyker upp. Vet inte hur mycket jag kommer sakna min knappt använda sgs 16gigare som min far ska få bara för jag känner för att ge han den, men det får vi bara se hur det urartar sig om jag gillar denna hd'n mer eller mindre, men trotts lagfix så har min sgs aldrig kännts helt perfekt på nåt sätt